Jump to content

GenuhsiS

Forum Member
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About GenuhsiS

  • Rank
    I can finally use the Shoutbox
  • Birthday 04/08/1992

Contact Methods

  • Twitter
    Twitter.com/illinoize_

Profile Information

  • Full Name
    Mike
  • Gender
    Male
  • Location
    Chicago, IL
  • PSN ID
    Iamillinoize
  • Stream Link
  • Favorite Games
    Fortnite and apex legends. Gow1
  • Favorite Music
    A Day To Remember & Linkin Park
  • Interests
    Video games video games video games very addicting im dedicated to them im on playing them or on gaming websites about 7-8 hours a day unless I have plans that day.

Recent Profile Visitors

2,009 profile views
  1. GenuhsiS

    Eddie's App

    Awesome fortnite app! Maybe we can catch some games sometime!
  2. Sadly I switched to sony and yeah he was nasty at gears for a bit
  3. Yeah I have played a few on the free ladder on GB if you want to scrim and play some pubs let me know feel free to add me my epic is illinoize and psn is iamillinoize
  4. Name:Mike Fraley Age:26 Location:Chicago IL Steam profile link: N/A Battle.Net Tag: N/A PSN: iAmiLLiNoiZe EpicID: iLLiNoiZe What is the game you are currently most active in and why? (only name one game) Fortnite because I find fun in it. I love grinding to improve every day and seeing it all come together day by day. From building edits to better decision making in a fast paced end game environment. Tourneys and wagers on cmg are a nice incentive as well to me. What are some other games that you currently play? Apex Legends How did you hear about vVv Gaming? Were you referred to the site? If so, by whom? I remember being inspired by watch vVv Bawbus play gow when I was way younger and to just see how well organized vVv gaming was. Who do you currently know in vVv Gaming? How did you get to know them? its been over 10 years so probably not many. Why are you interested in joining vVv Gaming? Just looking to represent a organization and maybe find teammates on here inspired to do the same goal and possibly qualify together in duos for epics tourneys and play scrims as well. What are your hobbies and interests outside of gaming? Working a job and watching football last but not least family time. How do you plan to add value to vVv Gaming? Just helping bring back value to the name and represent the org to the best of my ability along with meeting people here and on discord and building chemistry with people here Do you attend LAN Events Yes if the team/duo I play with is good enough definitely.
  5. GenuhsiS

    DejaH VuH app

    thanks guys ya for sure feel free to add me thanks
  6. GenuhsiS

    DejaH VuH app

    Name:Mike Fraley Age (minimum 15):17 XBL Gamertag: DejaH VuH MySpace profile name and URL: Mike #40 myspace.com/proveyouwrong40 AIM Screen Name:knights1254 MSN Messenger:knights1254 Skype Name:knights1254 Why you are interested in becoming a member?Wanna rep vVv on madden and other games I play. How did you hear about vVv Gaming? Were you referred to the site? If so, by who?I heard about it when I played gamebattles. How will you add value to vVv Gaming? By repping them in the game in a positive way and staying active on the website and share ideas. Have you been to an MLG event before? If so which one and did you play or spectate?MLG Chicago 07 spectated for gow You are applying because you want to be a professional gamer. As you are applying as a professional gamer, please list all your LAN achievements here, and indicate the prizes you have won. Won three local lans for madden 08 and 09 first two were for 500 dollars cash won those and then got second at my most recent event. Any future games?Madden 2010 and Call Of Duty Modern Warfare 2 How many hours per week can you devote to gaming?25 Do you have access to a computer and e-mail on a daily basis?yes What personal goals do you hope to achieve?Win MLG events and rep vVv What are your hobbies and interests outside of gaming?football for my high school Do you know anyone currently in vVv Gaming? and if so, who? and how do you know them? Mrs. V from GOW.
  7. GenuhsiS

    genuhsis app.

    yo changed my gt to GraFFiKz so you all know
  8. GenuhsiS

    genuhsis app.

    yea sorry i was in a party chat with gunz i thought everyone would b in there but bullet joined it for a sec but left but yeah it was nice playing with everyone.
  9. GenuhsiS

    genuhsis app.

    thanks everyone means alot
  10. GenuhsiS

    genuhsis app.

    okay so in the past ive been not really known or i guess known idc what u wanna say but my gt has always had genesis in it like the first xbox i had Genesis and i played halo 1 all the time but it wouldnt transfer to the 360 so i had to make other names with genesis as them. i know i am seen as the kid that doestnt try or isnt good enough for a team im gonna start to be way more dedicated and try all the time. but i wanna make one last name for myself and i want so ideas so if you have some ideas with out numbers or ii's in them then leave them please and thanks any gt ideas?
  11. GenuhsiS

    BulleT APP!

    yo good luck send me a fr we should play sometime
  12. gl played on gow with him kid loves my cluctchness haha gl really chill kid
  13. GenuhsiS

    genuhsis app.

    yeah i know haha. thanks exodus
  14. GenuhsiS

    genuhsis app.

    ill team with anyone really that on or is going to join vVv I want to be a captian of a team but if not i can take being a member cause either way i wanna represnt vVv at events. thanks nero were u playing with me in a ranked or scrim i dont really remember lol
  15. GenuhsiS

    genuhsis app.

    naw sorry im thinking of a new gt and stuff i really badly wanna make it in vVv too

vVv Gaming Shoutbox

vVv Gaming Shoutbox

Please enter your display name

×
×
  • Create New...