Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vekt0r : (22 October 2014 - 02:31 AM) LOL.
@  vekt0r : (22 October 2014 - 02:31 AM) I need a carry to Gold. This is getting worse as the days go by.
@  vVv Buzz : (22 October 2014 - 02:19 AM) maybe cuz i had 3.8GB of files cluttered all over my desktop
@  vVv Buzz : (22 October 2014 - 02:19 AM) hmm.... wonder why my computer was slow...
@  Shin Milk : (22 October 2014 - 12:24 AM) that feel when u get drophacked after making a huge comeback >_<
@  vVv Viva : (21 October 2014 - 11:23 PM) sounds like a personal problem. :)
@  vVv JosePepo... : (21 October 2014 - 11:09 PM) Lets use the alliance TS3.... Lets not post the TS3 info anywhere... MFW
@  vVv JosePepo... : (21 October 2014 - 10:51 PM) Anyone from ArcheAge know the TS3 info?
@  iPhaNaTix : (21 October 2014 - 09:36 PM) hello everyone
@  vVv Bizkit : (21 October 2014 - 09:22 PM) Lol wut? so angry he was
@  wa1dy : (21 October 2014 - 08:55 PM) hey anybody down to play some ghosts? like umgs or anything for fun?
@  vVv SugarBear : (21 October 2014 - 08:50 PM) @Vall grats!
@  vVv Hyper : (21 October 2014 - 08:47 PM) davie sorry i cant get on toniggt
@  vVv Vall : (21 October 2014 - 08:39 PM) hey SB i got accepted into NHS :)
@  Canadian : (21 October 2014 - 08:25 PM) pretty adorable imo l0l
@  vVv Engel : (21 October 2014 - 08:16 PM) lolz
@  vVv SugarBear : (21 October 2014 - 08:10 PM) Cool look forward to it
@  Igmatic : (21 October 2014 - 08:09 PM) Well You will be hearing from my Lawyer.
@  vVv SugarBear : (21 October 2014 - 08:07 PM) Nope can't do that, good luck wherever you decide to go!
@  Igmatic : (21 October 2014 - 08:06 PM) well that's stupid I dont wanna be connected to this POS community anymore. CAn you tell the dev to delete this shit.

INFINITeXpRESS

Member Since 04 Jun 2012
Offline Last Active Jul 27 2012 11:49 PM
Happy for family, friends, and my grill. Also for components that go inside computers, energy, ah well, everything, very grateful, and for serving the country we live in and to... Updated 04 Jul · 0 comments
-----

Community Stats


  • Group Active Member
  • Active Posts 136
  • Profile Views 1,771
  • Member Title Active Forum Contributor
  • Age Age Unknown
  • Birthday Birthday Unknown
  • Gender
    Male Male
  • Location
    Missouri
  • Alias
    INFINITeXpRESS
  • Favorite Games
    Halo, COD Series, BF3, Mass Effect 3
  • Favorite Movies
    Action, Suspense, Horror
  • Favorite Music
    Rock, Rap, Dubstep, Trance, Hip-Hop, R&B

7 Neutral

User Tools

Latest Visitors

Change Theme!