Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  boever : (28 May 2015 - 02:23 AM)

goodnight all i'm of to bed for reall now

@  boever : (28 May 2015 - 02:21 AM)

deez nuts

@  vVv Samona : (28 May 2015 - 02:13 AM)

anyone online want to play something?

@  boever : (28 May 2015 - 02:04 AM)

anyway i'm going hit the crib i'm already 27+ hours awake lol xd

@  boever : (28 May 2015 - 01:44 AM)

lol

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 01:03 AM)

@vVv Saturn down like charlie brown

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 01:03 AM)

@vVv Rowdy youre a streamer though lol you get better social skills as you go hah

@  vVv Saturn : (28 May 2015 - 01:03 AM)

once i get my xbone: you me biz and pretzl are playin UMG's

@  vVv Rowdy : (28 May 2015 - 01:02 AM)

Thank you Saturn!! and Bizkit i would but i suck at commentating hahaha

@  vVv Saturn : (28 May 2015 - 12:49 AM)

Congrats Rowdy! Welcome to the family man <3

@  Taylor Hiatt : (28 May 2015 - 12:48 AM)

night peeps! spent way to much time up haha talk to yall tomorrow!

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 12:40 AM)

rowdy? up your department

@  Taylor Hiatt : (28 May 2015 - 12:39 AM)

oh which reminds me i am looking for someone that i can do skype duo commentating with when i get that up

@  Taylor Hiatt : (28 May 2015 - 12:38 AM)

yeah totally i hope you guys would tune in for it live also!

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 12:33 AM)

@Taylor Hiatt haha word well hey you can always send pilots to me and other members and we can help you and give feedback, do colabs, etc

@  Taylor Hiatt : (28 May 2015 - 12:32 AM)

haha hopefully its not just the build thats good haha

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 12:32 AM)

put that full build to use :)

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 12:32 AM)

if its quality content then why not right?

@  Taylor Hiatt : (28 May 2015 - 12:30 AM)

hahaa can that be a official thing?? ;) ;) ;) ;) :bananadance:

@  vVv Bizkit : (28 May 2015 - 12:30 AM)

@Taylor Hiatt aye even better :)


Lee

Member Since 18 May 2012
Offline Last Active Aug 08 2012 01:54 PM
I better not have to work today, I feel like gaming Updated 21 May · 0 comments
-----

About Me

What's up everyone? Not much to say about me, i'm a pretty cool guy, love gaming my favorite type is shooter. I work at Hollister, currently enrolled in college, I love hanging out with friends and meeting new people. Thats about it.

 

I started gaming when I was about 4 or 5, my father loved to play video games and I wanted to be just like him so, thats how I got into video games. My favorite game when I was little was Donkey Kong 64 and till this day I still haven't beat it. Well thats because I haven't played it in about 10 years. Anywho I now game hard on xbox 360, my favorite game is Gears of War 3...but due to the lack of the communities support it looks like I'm going to have to migrate to another game, which I have no problem with since I'm just a naturally gifted gamer.

 

 

Oh yeah, Im a graphic designer and I wanna become famous from it...check out my gallery if you wish!
:Flail:


Community Stats


  • Group Active Member
  • Active Posts 96
  • Profile Views 2,553
  • Member Title Forum Contributor
  • Age 21 years old
  • Birthday July 8, 1993
  • Full Name
    Gabriel Anderson
  • Gender
    Male Male
  • Location
    Mass
  • Alias
    Lee in Paris
  • Favorite Games
    GoW Series, Halo series, Battlefield Series
  • Favorite Foods
    Spaghetti, Chicken, and anything thats good
  • Favorite Movies
    Action/Adventure
  • Favorite Music
    Anything besides reggaeton

Contact Information


  • Twitter https://twitter.com/#!/L_ANdersonJr
  • Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100000343077207
4 Neutral

User Tools

Latest Visitors

Change Theme!