Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Ranko : (01 April 2015 - 09:25 AM) lol "Davieo"
@  vVv SugarBear : (01 April 2015 - 09:20 AM) @Davieo lawd
@  vVv Daviepants : (01 April 2015 - 09:18 AM) @SB not asleep (yet lol) just trying to get as much work done early as I can so I can play HS on my phone, new season started today xD
@  vVv SugarBear : (01 April 2015 - 09:17 AM) Chuck Tesla?
@  vVv Ranko : (01 April 2015 - 09:16 AM) Nope, Chuck Testa
@  vVv SugarBear : (01 April 2015 - 09:14 AM) aaaaand everyone else is still asleep
@  vVv SugarBear : (01 April 2015 - 09:05 AM) BTW URF login music is godlike
@  vVv SugarBear : (01 April 2015 - 09:01 AM) #youmadbro
@  vVv SugarBear : (01 April 2015 - 09:01 AM) I played Smite ARAMs til 3 AM and feel great
@  vVv Echelon : (01 April 2015 - 08:36 AM) for some reason why people who dispute on GB reallly grind my gears
@  vVv jiggy : (01 April 2015 - 08:14 AM) My body is ready to kill me
@  vVv jiggy : (01 April 2015 - 08:13 AM) :( I made the mistake of staying up and then playing it till 5 am :D
@  vVv Daviepants : (01 April 2015 - 08:09 AM) my body hates me for not getting enough sleep last night -_-
@  vVv Daviepants : (01 April 2015 - 08:08 AM) legit made the biggest mistake ever trying to stay up to log in to league til 2am...
@  vVv jiggy : (01 April 2015 - 08:04 AM) ugh so tired
@  vVv Tahvvy : (01 April 2015 - 07:39 AM) praise the moon
@  vVv Tahvvy : (01 April 2015 - 07:39 AM) with diana
@  vVv Tahvvy : (01 April 2015 - 07:39 AM) won a 2v1 lane in urf against a riven and dankplank
@  boever : (01 April 2015 - 07:20 AM) scuf one just got here with mail wewt :)
@  vVv Echelon : (01 April 2015 - 06:32 AM) yay neverwinter is now available on x1 :D

Zephyrus

Member Since 03 Apr 2012
Offline Last Active Jun 03 2014 06:55 PM
Nicht mehr Starcraft aye :'( Updated 18 May · 0 comments
*****

About Me

I'm a tall guy. Samoan - Fijian with some european, living in British Columbia, Canada.

I play guitar, sing when I have an acoustic. I also draw alot, and ride my bmx quite a bit. Another thing I like to do is melbourne shuffle and tecktonik. I know those are 2008 things but hey,video games were too. :D

I graduated High school with A's in English, music and theatre. I plan on going to college for animation and maybe theatre diplomas too.

I have been gaming pretty much all my life. Way back when Sega and NES were the "big thing". I played Mario and Zelda and Mortal Kombat II, then gradually got up to date. vVvHasuu and his dad introduced me to Starcraft 2 a few months back, and I was swept off my hinges. I at first wasnt sure if it was my kinda game, as I'd never really liked RTS games at all, but I fell in love with Starcraft. The way Jim Raynor looks at me with those big eyes everytime I go to log in lol jk jk but it was different to me, and I liked it.

I stream once in a while, Either starcraft or random classic games like NES Legend of Zelda. I usually post a link to my channel on twitter and in the forum shoutbox when I do go online. Also, I am going into Animation and Graphic Design, and would like to get some practice with some art tech programs, so any requests for banners or anything lemme know, and I'll see what I can do up :)

Community Stats


  • Group Active Member
  • Active Posts 228
  • Profile Views 4,267
  • Member Title Active Forum Contributor
  • Age 21 years old
  • Birthday October 13, 1993
  • Full Name
    Justin Karps
  • Gender
    Male Male
  • Location
    Chilliwack BC
  • Alias
    PrismatkCORE
  • Stream Link
    http://www.twitch.tv/vvv_zephyrus
  • Favorite Games
    Starcraft 2, Mortal Kombat, Legend of Zelda, Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2,
  • Favorite Foods
    Steak, Pizza, Wraps, Fettucini Alfredo, deserts, Nanaimo bars, Pringles, Whipped Cream, Yogurt, S'mores, Ice Cream, Mandarin Oranges, Paninnis, Donuts, Strawberries, Ceasar Salad, Turkey, Subs, Double BigMac w/ Extra MacSauce from McDonalds, and a few more lol
  • Favorite Movies
    Pirates of the Caribbean series, Dexter, Band of Brothers, Spartacus, Game of Thrones, Avengers,
  • Favorite Music
    rock, metal, Hardstyle, techno/electronic, Acoustic
  • Interests
    I like to bmx, Draw and edit art / animation, yo-yo, hackey sack, melbourne shuffe, and tecktonik. :)

Contact Information


  • Twitter https://twitter.com/#!/JustinKarps
  • Facebook http://www.facebook.com/Judinski
  • Skype Skype  eye_whiplashes
19 Good

User Tools

Latest Visitors

Change Theme!