Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 08:01 PM)

hahah biz there is no hope for us hahaha

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 08:01 PM)

hahah well alot of us applicants are trying to make it a busy as possible.

@  vVv Risingdawn : (24 May 2015 - 07:58 PM)

Kinda nice to see the CoD community being busy again

@  vVv Sacred : (24 May 2015 - 07:55 PM)

biz lol

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 07:25 PM)

hahah thats so true and thats the hard part for me.

@  Protecall : (24 May 2015 - 07:24 PM)

@Hiatt anything cpu wise is pricey thats good. and you wait 2 months and the better thing comes out

@  vVv Bizkit : (24 May 2015 - 07:22 PM)

I'll be on if anyone wants to carry my scrub ass lol

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 07:04 PM)

hmm interesting. you dont think becase its only a 2GB GPU its going to be slow?

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 07:03 PM)

or 1080p for that matter

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 07:03 PM)

for my xbox i stream on a mobile i5 with a 660m <- also mobile and never drop frames on 720p 60 fps

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 07:02 PM)

yeah i just dont want my stream to be glitchy or such

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 07:01 PM)

but an i5 on z97 should do perfectly fine

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 07:01 PM)

yeah its more dependant on you CPU then the GPU haha if u have the chance i would spend more on the cpu

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 06:58 PM)

woa lol ima check that out now

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 06:58 PM)

yeah then u dint need a 970 haha i stream with a 760 but u could get a 750ti and be perfectly fine and its less then half the price

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 06:55 PM)

no no not game and stream its for show matches on XB1

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 06:52 PM)

you trying to game and stream on the same computer at the same time? if your just looking for streaming xbox u dont need a 970

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 06:51 PM)

so i hav ethe msi z97 gaming 5 motherboard so im looking for the intel i5 and the msi twin froz 970 atm because thats what ive been told is good and works

@  vVv Samona : (24 May 2015 - 06:49 PM)

what are you wanting to get if i may ask?

@  Taylor Hiatt : (24 May 2015 - 06:46 PM)

hahaha help fincacialy yes hahah no yeah ive had alot of help with what i should get. its just still exspensive


Ragez

Member Since 16 Nov 2011
Offline Last Active Apr 09 2012 07:21 PM
Yt: Slayfilmz Designs and editions soon! Updated 22 Feb · 0 comments
*****

About Me

hi my name is shane i'm slayz and i give a hug to vVv gaming.
i always play mw, halo and gears
i love to play music, i play the guitar and im trying to make my own music!
competitive gaming is my forte:) if you need something i'm gonna help you:)


Community Stats


  • Group Active Member
  • Active Posts 142
  • Profile Views 3,277
  • Member Title Forum Athlete
  • Age 20 years old
  • Birthday July 5, 1994
  • Full Name
    shane D (slayz)
  • Gender
    Male Male
  • Location
    raleigh nc
  • Alias
    Firelinez
  • Stream Link
    www.youtube.com/slayfilmz
  • Favorite Games
    Mw series Halo s. Gears of war s. marvel vs capcom fear rainbow six vegas
  • Favorite Movies
    Abduction twilight ironman breaking dawn fast and furious
  • Favorite Music
    rolling stones Rise against sum 41 manafest metro station lady gaga justin bieber snoop dog eminem rihanna
  • Interests
    football

Contact Information


  • Twitter @Firelinez / https://twitter.com/#!/Firelinez
  • Facebook shane dupree
4 Neutral

User Tools

Latest Visitors

Change Theme!