Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Soap : (27 July 2015 - 08:26 PM)

twitch.tv/freshbr3w_live please come watch! :)

@  vVv LordJerith : (27 July 2015 - 08:26 PM)

@Bigjus240 enbjoy

@  Bigjus240 : (27 July 2015 - 08:19 PM)

Off to dinner frands

@  Bigjus240 : (27 July 2015 - 08:19 PM)

@vVv Bizkit yeah, and I'm not waiting a 2 year cycle for every black ops to come out, I'm over it haha

@  vVv Zeeb : (27 July 2015 - 08:18 PM)

@Bigjus240 i loved ghosts, i thought it was good, but the jumping etc wasnt for me in AW

@  vVv Phixem : (27 July 2015 - 08:18 PM)

Boo loving right now lol @zeeb

@  vVv Bizkit : (27 July 2015 - 08:17 PM)

@Bigjus240 ghost was total trash

@  Bigjus240 : (27 July 2015 - 08:17 PM)

@vVv Zeeb Ghost turned me off from cod

@  vVv B Easy : (27 July 2015 - 08:15 PM)

twitch.tv/freshbr3w_live

@  vVv Zeeb : (27 July 2015 - 08:14 PM)

@vVv FireWater wassup man

@  vVv Zeeb : (27 July 2015 - 08:14 PM)

@vVv Phixem not much, just woke up gonna grind some league how bout you?

@  vVv Zeeb : (27 July 2015 - 08:13 PM)

@Bigjus240 i felt exactly the same, CoD just didnt seem like my game anymore lol

@  vVv Bizkit : (27 July 2015 - 08:13 PM)

watching ADL, you?

@  vVv Phixem : (27 July 2015 - 08:13 PM)

whats going on @zeeb

@  vVv FireWater : (27 July 2015 - 08:12 PM)

Sup

@  vVv Bizkit : (27 July 2015 - 08:11 PM)

@vVv FireWater hey bub

@  vVv FireWater : (27 July 2015 - 08:11 PM)

Hi

@  vVv Bizkit : (27 July 2015 - 08:10 PM)

@Bigjus240 you really should lmao we still have that golden video

@  Bigjus240 : (27 July 2015 - 08:10 PM)

@vVv Bizkit Yeah I will be a caster, thats about it

@  vVv Bizkit : (27 July 2015 - 08:09 PM)

but your casting skills lol


covie

Member Since 25 Sep 2011
Offline Last Active Nov 03 2011 09:21 AM
Welcome to the forums covie :) Updated 25 Sep · 0 comments
-----

About Me

Gaming info:
Liam "covie" Boyes-Varley , a gamer for over a decade now , with 6 years of Lan experience ( mostly social) and 2 and a half years experience in organized competitive gaming.
A prolific fps player specializing in tactical shooters and deathmatch ,also having limited experience with RTS and racing (Track Mania nations only)

 

First venturing into Lans and pc gaming in the early 2000s which was mainly old counter strike and half life deathmatch, from there moving on to Battlefield 2 and counter strike source, ending up with (currently) cod4 promod.
His competitive gaming experience consists of participation at local Lan events in various games and cod4 in the online Do Gaming League (DGL)
I have minor experience with Black ops (cod7) from one season in NAG magazine's NGL.

 

Personal info:
Other than gaming , the other passion in my life is art, i am an artist who can paints and draws in many mediums and also specializing in photoshop work.
As novice case modder, having worked on a few PC cases and i'm always on the lookout for spare cases.
I'm also the cook during Lans and supreme overlord of the "meat-forge" , i ensure everyone is spared the horrors of hunger.

 

I aim to keep learning and improving myself on and off the digital battlefield , anyone who thinks they have learned enough is a fool and will die a fools death.

 

Contact me:

  • email - cov1e_stalker@hotmail.com
  • Steam ID - covie


Community Stats


  • Group New Forum Member
  • Active Posts 4
  • Profile Views 1,219
  • Member Title I need to post more!
  • Age Age Unknown
  • Birthday Birthday Unknown
  • Full Name
    Liam B-V
  • Gender
    Male Male
  • Location
    South Africa
  • Alias
    covie
  • Stream Link
    http://livestre.am/13hWP
  • Favorite Games
    Half life , counter strike , quke3 , cod4promod
  • Favorite Foods
    Other team's tears
  • Favorite Movies
    Fight club
  • Favorite Music
    August Burns red , Parkway drive , Tool , In Flames
  • Interests
    Art, Lanning , competitive gaming , growing herbs , case modding , cooking feasts for Lans.

0 Neutral

User Tools

Latest Visitors

Change Theme!