Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Conflict : (01 October 2014 - 07:37 PM) Streaming Diablo III Hardcore Season Rifts on Torment II Difficulty! Come, talk, have fun, and hopefully not watch me die :)
@  vVv F R 0 o T x : (01 October 2014 - 06:59 PM) offical* fail lol
@  vVv F R 0 o T x : (01 October 2014 - 06:59 PM) Its FB office
@  Nasher : (01 October 2014 - 06:42 PM) Time to go catch me a bear to send to you :hunter:
@  Nasher : (01 October 2014 - 06:42 PM) It's Sugarbears birthday?
@  Nasher : (01 October 2014 - 06:42 PM) Hello all!
@  vVv Vall : (01 October 2014 - 04:29 PM) Dang trying to use my phone on here causes me to press wrong things lol
@  Golday : (01 October 2014 - 03:23 PM) @vVv Daviepants Lemme know when you get home if you still wanna play LoL. :D
@  vVv Ranko : (01 October 2014 - 03:11 PM) @vVv Daviepants I would have them, if they didn't discriminate against giants.
@  vVv WooTang : (01 October 2014 - 03:05 PM) @vVv SilverSpoon WoooooTang
@  vVv WooTang : (01 October 2014 - 03:05 PM) @vVv SugarBear Happy B-Day SugarBear
@  vVv SilverSpoon : (01 October 2014 - 02:47 PM) Woooooo
@  vVv Daviepants : (01 October 2014 - 01:02 PM) @Sugarbear oh well that's a relief *phew*
@  vVv SugarBear : (01 October 2014 - 12:49 PM) And @ Davie yes either one goes well without pants'
@  vVv SugarBear : (01 October 2014 - 12:49 PM) Gracias
@  vVv Daviepants : (01 October 2014 - 11:51 AM) @Vall nvm got my one question answered, thanks though! :)
@  vVv MikEvil : (01 October 2014 - 11:34 AM) Happy Birthday @SugarBear!!
@  vVv Vall : (01 October 2014 - 11:26 AM) I have a t shirt and hoodie
@  vVv Vall : (01 October 2014 - 11:25 AM) Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday dear sugarbear happy birthday to you and many more your pants were torn on channel four lol
@  vVv Sun Down : (01 October 2014 - 10:53 AM) Happy Birthday Sugar!!!!!!!!

GamerOnWheelz

Member Since 04 Jul 2011
Offline Last Active Jul 24 2011 05:20 PM
I liked a @YouTube video from @charlieparra http://youtu.be/z1mwvJBQ0g8?a Sandy Ravage theme song Updated 20 Jul · 0 comments
-----

About Me

My name is Brandon Ireland & I'm a disabled gamer. I was diagnosed with Becker Muscular Dystrophy at age five & I have played many games over the years.

Community Stats


  • Group New Forum Member
  • Active Posts 5
  • Profile Views 1,903
  • Member Title I need to post more!
  • Age 36 years old
  • Birthday August 30, 1978
  • Full Name
    Brandon Ireland
  • Gender
    Male Male
  • Location
    Wichita Falls, Texas
  • Alias
    GamerOnWheelz
  • Favorite Games
    herCall Of Duty Series, Battlefield series & ot FPS games.
  • Favorite Foods
    Pizza, hamburgers & Chinese
  • Favorite Movies
    Full Metal Jacket, Scarface, & Transformers
  • Favorite Music
    Pantera, Hell Yeah, AC/DC, Ozzy, Slipknot

Contact Information


  • Twitter http://twitter.com/GamerOnWheelz
  • Facebook http://www.facebook.com/GamerOnWheelz
  • Skype Skype  GamerOnWheelz
0 Neutral

User Tools

Friends

Change Theme!