Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Zeeb : (30 July 2015 - 03:32 AM)

"gangplank is dead & has been disabled in all queues"

@  Taylor Hiatt : (30 July 2015 - 02:41 AM)

ADL video is up!

@  Rowdy : (30 July 2015 - 01:59 AM)

lol thank yall! pretty badass once i actually understood the game and learned it its been awesome playing it

@  Taylor Hiatt : (30 July 2015 - 12:17 AM)

giggity

@  Aeroglow : (29 July 2015 - 11:43 PM)

Managed to get 173 farm in a 27 minute ARAM XD

@  Aeroglow : (29 July 2015 - 11:34 PM)

129 farm in an ARAM game at 20 mins, pretty stoked about that number

@  vVv Oriklad : (29 July 2015 - 11:13 PM)

WTF I want it!!!

@  vVv Saturn : (29 July 2015 - 11:13 PM)

Congrats Rowdy That's Awesome!!

@  Aeroglow : (29 July 2015 - 11:12 PM)

Congratz Rowdy!

@  Taylor Hiatt : (29 July 2015 - 11:12 PM)

devan we gotta play i got CS

@  Rowdy : (29 July 2015 - 11:10 PM)

Just hit Master Guardian 1 on CS:GO lol not bad for only playing for under a month hahah

@  vVv Falcodile : (29 July 2015 - 11:08 PM)

new item for ad, when you get 5 aa, you can then activate it to deal ad damage and heal yourself

@  vVv Oriklad : (29 July 2015 - 11:06 PM)

Nice. What is that red item?

@  vVv Falcodile : (29 July 2015 - 11:04 PM)

everyone on the enemy team was mad at me lol

@  vVv Falcodile : (29 July 2015 - 11:04 PM)

I was 2 shotting a diana haha, went 1 v 4, survived it

@  vVv Saturn : (29 July 2015 - 11:03 PM)

@vVv Falcodile That's Awesome!

@  vVv Falcodile : (29 July 2015 - 11:02 PM)

http://gyazo.com/5804c098d629a4930a924597f333edfa when poppy goes to the jungle

@  vVv Vall : (29 July 2015 - 10:57 PM)

vVv snitch it will happen

@  vVv Saturn : (29 July 2015 - 10:56 PM)

I hope everyone had an awesome time playing in Wednesday Night HotS

@  Taylor Hiatt : (29 July 2015 - 10:53 PM)

yep got some good stuff for montages


Xzael

Member Since 14 Apr 2011
Offline Last Active Aug 20 2012 07:03 PM
wooohooo after getting some help with builds im doing much better laddering !! thxs vvv :D Updated 28 Mar · 0 comments
-----

About Me

Im 22 yrs old. Live in a little town pembroke ontario, was Born in Ottawa. Love playing any MMO. Was into the worldofwarcraft scene for awhile, main focus was arena averaging at 2.3k~ in 2v2 and 3v3 but had to give it up because or RL but now playing SC2 in hopes that i can improve my game enough to be able to play with the best. Love spending time with my friends as much as possible.


Community Stats


  • Group Active Member
  • Active Posts 127
  • Profile Views 11,176
  • Member Title Forum Athlete
  • Age 27 years old
  • Birthday June 15, 1988
  • Full Name
    andrew charlebois
  • Gender
    Male Male
  • Location
    pembroke
  • Alias
    vVvXzael
  • Favorite Games
    CoD black ops, SC2, D2, LoL
  • Favorite Foods
    i really eat anything but love spaghetti.
  • Favorite Movies
    Bring him to the greek.
  • Favorite Music
    Anything dubstep, techno, club music, house music.
  • Interests
    Snowboarding, skateboarding, music is my life ! Sports cars love them! THE GAMESSSS ! SC2 favvv

Contact Information


  • Twitter https://twitter.com/#!/vVvXzael
  • Facebook http://www.facebook.com/andrew.charlebois
  • Skype Skype  champsss2
2 Neutral

User Tools

Friends

Change Theme!