Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Exodus : (17 September 2014 - 02:15 PM) is aa decent? im stuck on destiny too
@  vVv Krewel : (17 September 2014 - 02:09 PM) sigh.. I still havnt logged into AA like I should, been sucked in playing Destiny
@  vVv Krewel : (17 September 2014 - 02:08 PM) Almost time to leave this Popsicle stand!!
@  rollergo11 : (17 September 2014 - 02:00 PM) I'm still learning myself :L
@  vVv Daviepants : (17 September 2014 - 01:40 PM) So who's gonna be around to hold my hand in AA this weekend when I start playing? ^_^
@  Matter : (17 September 2014 - 01:37 PM) sowwi :(
@  vVv Vall : (17 September 2014 - 01:21 PM) Bad matter bad
@  Matter : (17 September 2014 - 01:18 PM) Let's ruin the purple with a bit of grey :P
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:11 PM) and @SixSix
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:11 PM) wow this statistics class flew by lol, thx for distracting me @Viva & @Bear :D
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:09 PM) hahahah so true lol
@  vVv Vall : (17 September 2014 - 01:08 PM) So much purple
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:07 PM) not if you're from Chicago land area lol, it seems to top itself year after year
@  vVv Viva : (17 September 2014 - 01:06 PM) @vVv RedManOne I mean..you get used to your flesh melting off your bones after a while.
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:04 PM) hate the midwest temps lol
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:04 PM) Im stuck between Texas or Cali right now for a career
@  vVv Viva : (17 September 2014 - 01:03 PM) @vVv RedManOne :P it's THE place to be man!
@  vVv RedManOne : (17 September 2014 - 01:01 PM) @vVv Viva ah alright, it seems everyone is in Texas lol. @vVv SugarBear yeah :( thats more jobs tho unfortunately
@  vVv Viva : (17 September 2014 - 12:59 PM) @vVv RedManOne University of North Texas. It's above dallas.
@  vVv SugarBear : (17 September 2014 - 12:58 PM) Meh I like the people I work with but the job itself is getting old TBH

VizioniZe

Member Since 01 Oct 2007
Offline Last Active Feb 11 2009 01:02 PM
-----

Community Stats


  • Group New Forum Member
  • Active Posts 1
  • Profile Views 903
  • Member Title I need to post more!
  • Age 23 years old
  • Birthday August 23, 1991
  • Gender
    Not Telling Not Telling
  • Location
    Surrey , England
  • Alias
    UnCaused
  • Interests
    Gaming , music , movies

0 Neutral

User Tools

Change Theme!