Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Grits : (22 October 2014 - 11:24 PM) @vVv Sun Down Upvoted!
@  vVv Daviepants : (22 October 2014 - 11:15 PM) @vVv The Doctor Mike, retweet the last tweet instead of the first one, I forgot direct reddit links downvote (such a stupid concept they have lol)
@  vVv Sun Down : (22 October 2014 - 11:15 PM) ALMOST TOP PAGE REDDIT CMON FRIENDS goo.gl/47wT3q
@  vVv Daviepants : (22 October 2014 - 10:46 PM) I had a team call me vVv Saltypants tonight on League LOL (i wasn't even salty)
@  vVv dissent : (22 October 2014 - 10:45 PM) Thanks Shin :)
@  vVv Falcodile : (22 October 2014 - 10:24 PM) guys, I'm testing my stream, pls tell me how it looks http://www.twitch.tv/falcodile
@  vVv Bizkit : (22 October 2014 - 10:17 PM) Lolol woops read wrong. thought said attend. haha but nah vall will predominantly
@  Shin Milk : (22 October 2014 - 10:16 PM) nice dissent thats awesome! :D
@  vVv dissent : (22 October 2014 - 10:07 PM) Won a Smash 3DS tournament today, woo :)
@  vVv Twitter : (22 October 2014 - 10:00 PM) Tweet(@vvv_gaming): No team but want to compete in LoL? Check out Season 3 of our improved Amateur Draft League! http://t.co/p6NVALSztF http://t.co/ZjIqB0ruFV
@  vVv Buzz : (22 October 2014 - 09:59 PM) Hey will you do me a favor and upvote this post? It's the season 3 ADL announcement and we could use the help! http://goo.gl/47wT3q
@  vVv Flintelock : (22 October 2014 - 09:59 PM) http://goo.gl/47wT3q Upvotes pls
@  vVv Viva : (22 October 2014 - 09:33 PM) @Canadian y u break it
@  Canadian : (22 October 2014 - 09:26 PM) The "we're looking for more staff members" link is broken as a heads up
@  vVv Vall : (22 October 2014 - 08:54 PM) give me credit here :(
@  vVv Vall : (22 October 2014 - 08:54 PM) biz you lie
@  vVv Bizkit : (22 October 2014 - 08:52 PM) @vVv B Easy I will
@  vVv Viva : (22 October 2014 - 07:36 PM) Apparently I sound like @vVvGoldayy when my mouth is full.
@  vVv B Easy : (22 October 2014 - 07:33 PM) Who is going to be running the CoD Town Hall Meeting?
@  vVv B Easy : (22 October 2014 - 07:20 PM) meh

HypErKiZ

Member Since 25 Jan 2011
Offline Last Active Sep 02 2014 09:57 AM
Things are looking up. Haven't been so motivated in my life! Updated 06 Oct · 0 comments
*****

About Me

Hey im Mike, I love gaming and eSports!!!

I am a Starcraft 2 player and love every second of it.

Community Stats


  • Group Active Member
  • Active Posts 158
  • Profile Views 10,082
  • Member Title Active Forum Contributor
  • Age 22 years old
  • Birthday November 13, 1991
  • Full Name
    Michael David Lewis
  • Gender
    Male Male
  • Location
    New York
  • Alias
    AtLandsEnd, KiZoGe
  • Stream Link
    http://www.twitch.tv/atlandsend
  • Favorite Games
    Sc2, WoW, Formula1 2012, COD, NBA 2k13, DayZ, TDU2, GTA series, Wc3, Brood war, Sims 3, Need for speed series, Shift 2...many more
  • Favorite Foods
    Chili Dogs, Chicken Sylvakki, Tex burger!
  • Favorite Movies
    Pre much any Comedy, Romantic-Comedies, Action, Documentaries
  • Favorite Music
    August burns red, Vildhjarta, Vanna, Chevelle
  • Interests
    WoW, Sc2, CoD, DayZ, NBA 2k13, Formula1 2012

Contact Information


  • Twitter https://twitter.com/HypErKiZ_Gaming
  • Facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100000546492864
  • Skype Skype  Dreamlovecures4c
0 Neutral

User Tools

Latest Visitors

Change Theme!