Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Chevy : (31 July 2014 - 08:10 AM) morning guys
@  vVv Perilous : (31 July 2014 - 07:58 AM) Morning
@  vVv Daviepants : (31 July 2014 - 07:39 AM) Good morning everyone :)
@  vVv Sun Down : (31 July 2014 - 07:07 AM) morning hinao
@  Hinao : (31 July 2014 - 07:05 AM) Morning vVv
@  vVv MetalFoot : (31 July 2014 - 06:35 AM) make sure to check out my latest video!
Spoiler
@  vVv MetalFoot : (31 July 2014 - 06:34 AM) good night vVv
@  vVv Toxicity : (31 July 2014 - 04:30 AM) holy shit the sb is dead
@  vVv Toxicity : (31 July 2014 - 01:57 AM) Yes
@  vVv WorldStar : (31 July 2014 - 12:13 AM) does anyone play wow?
@  vVv Zedige : (30 July 2014 - 11:44 PM) So the guy makes me just restore it to factory settings, I'm the first person to report that problem...
@  T U R N E Rx901 : (30 July 2014 - 10:37 PM) and i got a facecam!
@  T U R N E Rx901 : (30 July 2014 - 10:37 PM) http://www.twitch.tv/turnerx901 streaming dubs with Deadaim!
@  vVv Axios : (30 July 2014 - 10:31 PM) lol
@  vVv Bizkit : (30 July 2014 - 10:27 PM) @vVv Axios yyooi saw it for a few minutes im like DA FFUUKK
@  vVv Axios : (30 July 2014 - 10:24 PM) http://www.twitch.tv/steveaoki
@  vVv Axios : (30 July 2014 - 10:24 PM) shit is going down!!!!
@  vVv Bizkit : (30 July 2014 - 10:19 PM) @vVv Zedige lmao its straight haha
@  vVv Bizkit : (30 July 2014 - 10:19 PM) @vVv Shadow holy crap youre on forums lololol
@  vVv Zedige : (30 July 2014 - 10:17 PM) to*

w3stcoast25

Member Since 29 Jan 2010
Offline Last Active Mar 15 2010 12:35 PM
ughhh, i'm sooo exhausted !! >;( Updated 31 Jan · 0 comments
-----

Community Stats


  • Group I need to update my e-mail
  • Active Posts 5
  • Profile Views 522
  • Member Title I need to post more!
  • Age 24 years old
  • Birthday August 8, 1989
  • Full Name
    Roby Garcia
  • Gender
    Male Male
  • Location
    Long Beach, CA
  • Alias
    RobyLovesAndrea
  • Favorite Games
    Call of Duty 4 & Modern Warfare 2
  • Favorite Foods
    Lasagna, ANY FOOD =] as long as it's good. haha
  • Favorite Movies
    Just Friends
  • Interests
    Well, I love playing video games and just being lazy lol. But yeah, I work 8 hours a day. I like listening to music and singing lol.

0 Neutral

User Tools

Friends

w3stcoast25 hasn't added any friends yet.

Change Theme!