Jump to content


Receive Free Shipping with your purchase of $99 or more!

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:27 PM) this kid needs to report the match lol
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:26 PM) lmfao might be the dumbest thing I've ever done on gb haha. Thanks :P
@  vVv Zodyak : (23 April 2014 - 04:26 PM) @vVv Trivium gj bro
@  vVv Optimize : (23 April 2014 - 04:26 PM) @vVv Trivium :thumbsup:
@  vVv SugarBear : (23 April 2014 - 04:23 PM) grats?
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:23 PM) :yahoo_mini: :yahoo_mini: :yahoo_mini: :yahoo_mini: :yahoo_mini: :yahoo_mini:
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:22 PM) i won my first mobile gb of 8 ball pool lmao
@  vVv SugarBear : (23 April 2014 - 04:22 PM) Cheer up man every end is a new beginning :)
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:17 PM) what?
@  Fenixsniper : (23 April 2014 - 04:16 PM) Nien quit
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:14 PM) #MobileGBStar lol
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:12 PM) @Fenixsniper why?:(
@  vVv Trivium : (23 April 2014 - 04:12 PM) doing gamebattles on mobile lololol
@  Fenixsniper : (23 April 2014 - 04:07 PM) God I'm so depressed right now ):
@  vVv Krewel : (23 April 2014 - 03:28 PM) Controls are just so MEH..
@  vVv Krewel : (23 April 2014 - 03:26 PM) Sigh..
@  vVv OSH : (23 April 2014 - 03:25 PM) and a pic
@  vVv OSH : (23 April 2014 - 03:25 PM) ah that's grand, yeah it's pretty much done, all i need is two quotes and they won't change much anyways
@  vVv Conflict : (23 April 2014 - 03:24 PM) Streaming Ranked Hearthstone @ http://www.twitch.tv/vvvconflict - Come hang out!
@  vVv WooTang : (23 April 2014 - 03:17 PM) Any on Ghost?

Photo

MLG Anaheim: The future begins here

mlg esports lol league of legends sc2 starcraft mk9 scv tsw gw2

  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 vVv Blazek

vVv Blazek

    Columnist / MMO Guru

  • MMO
  • 1,628 posts

Posted 18 June 2012 - 12:01 PM

It's always good to be looking toward the future. It was great to see everyone, and even meet some new people, at Anaheim; unfortunatly I had to leave early (and only had about 5 hours by the time i got back to vegas to be ready to leave again!) but all in all, was a good event.


PSN: Fayt87 GT: vVv Blazek Steam: vVv Blazek

Currently Playing: FFXIV - Warrior, WoW - Monk


#22 Defyiant

Defyiant

    Active Forum Contributor

  • Active Member
  • 339 posts

Posted 18 June 2012 - 01:42 PM

Im looking forward to the future of vVv I wish the best for the people who have retired, retiring and the people still here in vVv

Posted Image Defyiant

Posted Image @NoFaithNGod



#23 RoshanNOW

RoshanNOW

    I need to post more!

  • Active Member
  • 29 posts

Posted 19 June 2012 - 05:48 PM

I played league of legends, and it changed my life!
-Trusted source

#24 xl LegiT lx

xl LegiT lx

    Lurker

  • Active Member
  • 59 posts

Posted 21 June 2012 - 12:05 PM

I play LoL, it's okay. I honestly think DOTA 2 has more steam and will be a bit cooler. Of course, DOTA 2 is harder to understand, but the audience at it's core is growing rapidly and it's stream numbers are pretty good. Other than that, looks to be a good year. IPL is announcing their fighting division within the next couple of months, and in the fall we'll see if Halo 4 is good enough to be back on the circuit!





Also tagged with one or more of these keywords: mlg, esports, lol, league of legends, sc2, starcraft, mk9, scv, tsw, gw2

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Shop advanced computer eyewear at GUNNAR Optiks.
Change Theme!