Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Freshbr3w : (30 August 2015 - 11:40 PM)

hahaha thats awesome

@  vVv Buzz : (30 August 2015 - 11:13 PM)

Posted Image

@  vVv Voison : (30 August 2015 - 11:06 PM)

Last house on the left is another big one.

@  vVv Voison : (30 August 2015 - 11:05 PM)

He made the original scream, the hills have eyes, nightmare on elm street, etc.

@  Unacceptable : (30 August 2015 - 11:02 PM)

whos wes craven

@  vVv Voison : (30 August 2015 - 10:47 PM)

wtf wes craven passed away. :(

@  Unacceptable : (30 August 2015 - 09:42 PM)

Sup guys, are there any Hearthstone players out there?

@  lookingforag... : (30 August 2015 - 09:35 PM)

goodnight everyone talk to you all tomorrow :)

@  vVv Deadaim : (30 August 2015 - 08:28 PM)

top 8 finish again

@  lookingforag... : (30 August 2015 - 07:32 PM)

yayyy my vVv hoody was shipped :)

@  vVv Deadaim : (30 August 2015 - 06:59 PM)

yeee :bunny: :bunny:

@  vVv BoDYRoTx : (30 August 2015 - 05:44 PM)

nice good job deadaim

@  Unacceptable : (30 August 2015 - 04:34 PM)

Howdy folks

@  vVv Saturn : (30 August 2015 - 04:17 PM)

woops lol

@  vVv Saturn : (30 August 2015 - 04:17 PM)

gratz

@  vVv Saturn : (30 August 2015 - 04:17 PM)

@Deadaim

@  vVv Deadaim : (30 August 2015 - 04:07 PM)

just 2-0d vexx

@  Peacenerdz : (30 August 2015 - 01:17 PM)

Sup sup

@  vVv Th0r : (30 August 2015 - 01:11 PM)

anyone wanna play bo3 beta?

@  vVv Bizkit : (30 August 2015 - 11:35 AM)

:( wish i could play it


Photo

My Crazy No Scope


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 seekaplayer

seekaplayer

    I can finally use the Shoutbox

  • Active Member
  • 38 posts

Posted 06 February 2012 - 02:54 AM

So I was learning how to quick scope one day and by luck this is what happened, Enjoy.



#2 ODieN (Ex vVv)

ODieN (Ex vVv)

    Forum Commando

  • Active Member
  • 312 posts

Posted 06 February 2012 - 11:34 AM

Hah, nice. Yeah, I saw this in your vault, I believe Matt told me to check it out.
It's a good snipe, but no scope close range isn't really that "crazy", I thought it was going to
be a long range no scope.

Good job, none the less! xD
Xbl//vVv ODieN - Twitter//@vVv_ODieN - AIM//NightlifeofaDJ - Skype//marc.gabuat
"The only talent you weren't born with, was the talent to not limit yourself."




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Change Theme!