Jump to content


Receive Free Shipping with your purchase of $99 or more!

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  vVv Deadblow : (23 April 2014 - 07:26 PM) hey
@  wa1dy : (23 April 2014 - 06:30 PM) Hello?
@  vVv OSH : (23 April 2014 - 06:01 PM) any word back from those guys?
@  vVv OSH : (23 April 2014 - 06:01 PM) noc0ontrol
@  Deviant Void : (23 April 2014 - 06:00 PM) Hello everyone hope you guys are having a fantastic time
@  vVv Sintherius : (23 April 2014 - 05:48 PM) I mean obviously.
@  vVv noc0ntrol : (23 April 2014 - 05:46 PM) you do steal your account. clearly.
@  vVv Sintherius : (23 April 2014 - 05:43 PM) Nothing like Riot changing my password then making me answer a shit ton of questions because they think I stole my account..
@  vVv Sintherius : (23 April 2014 - 05:43 PM) LOL
@  vVv Ahryse : (23 April 2014 - 05:43 PM) I like Aywe better :P
@  vVv Sintherius : (23 April 2014 - 05:42 PM) Aye*
@  vVv Sintherius : (23 April 2014 - 05:42 PM) Aywe
@  vVv Ahryse : (23 April 2014 - 05:42 PM) Hi c0ntrol! (:
@  vVv Ahryse : (23 April 2014 - 05:42 PM) Awwhhh. XD
@  vVv noc0ntrol : (23 April 2014 - 05:40 PM) hey guys.
@  Engel : (23 April 2014 - 05:37 PM) I feel like a really bad sports team that just won their first game lol
@  vVv Ahryse : (23 April 2014 - 05:36 PM) Yay congrats Engel!
@  vVv OSH : (23 April 2014 - 05:36 PM) just have a quick q for you
@  vVv OSH : (23 April 2014 - 05:36 PM) sugar are you on mumble?
@  Engel : (23 April 2014 - 05:27 PM) the losing streak is finally over

Photo

Battlefield 3


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 EulOgy

EulOgy

    Active Forum Contributor

  • Active Member
  • 178 posts

Posted 09 November 2011 - 11:27 PM

Hey just wondering if anyone plays Battlefield3 if so, add me on there, Maybe we can get enough vVv members to start a team on there. vVvEulOgy
Posted Image

#2 vVv WaKai

vVv WaKai

    Writer

  • Honorary Member
  • 821 posts

Posted 15 November 2011 - 09:01 PM

iAmWaKai

Play Hard.
Happy gaming!

H8jUlk6.png


#3 TheGoldfish

TheGoldfish

    I need to post more!

  • New Forum Member
  • 3 posts

Posted 17 November 2011 - 08:39 AM

i play bf3 Goldfishz33k =D hope to see you around

#4 EulOgy

EulOgy

    Active Forum Contributor

  • Active Member
  • 178 posts

Posted 22 November 2011 - 10:52 PM

Ah wish i could get more members and start a vVv team on BF3
Posted Image

#5 vVv PrEeN

vVv PrEeN

    Forum Commando

  • MMO
  • 674 posts

Posted 07 December 2011 - 01:37 PM

Yo! wanna make a 4 man GB team?

Currently PLaying                                             Looking Foward to PLaying

Starbound                                                                Elder Scrolls Online
AssAssIn's Creed IV                                                                                               
prison architect                                                           

 


#6 Alex Doucette

Alex Doucette

    I need to post more!

  • New Forum Member
  • 11 posts

Posted 30 January 2012 - 07:19 PM

hey guys, mostly play sc2, but I'd love to log more time on bf3 ^^
better with legit teams than randoms on the servers imo, add me up on battlelog Nax0sPr1me :DPretty noob at fps on pc instead of console, hopefully better with time haha

#7 Varton

Varton

    Active Forum Contributor

  • Active Member
  • 103 posts

Posted 05 February 2012 - 02:42 AM

Add me Varton. I play alot of FPS on PC, id like to play with an organized team.
Posted Image

#8 Alex Doucette

Alex Doucette

    I need to post more!

  • New Forum Member
  • 11 posts

Posted 08 February 2012 - 06:54 PM

@varton friday, hop in mumble, we can play a few games? dislike no voice chat in bf3 :(

#9 Guest_RedManOne_*

Guest_RedManOne_*
  • Guests

Posted 29 April 2012 - 10:23 AM

MIK3-JENSEN <---ADD

Edited by vVv Jensen, 13 May 2012 - 04:24 PM.


#10 Defyiant

Defyiant

    Active Forum Contributor

  • Active Member
  • 339 posts

Posted 12 May 2012 - 09:37 AM

I play most of the time when others around me are playing or when my online buddies are playing. add me by my battle log so we can shoot some shit up

http://battlelog.bat...Faith_N_UR_God/

Posted Image Defyiant

Posted Image @NoFaithNGod






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Shop advanced computer eyewear at GUNNAR Optiks.
Change Theme!